Friday, November 12, 2010

Long time update !

Oh ! berapa lama suda aq x update-blog ... terlmpau sibuk dengan facebook ~ hahaha
okae , cerita kali ne ttg ........

1st , exam dah pun tamat ~ hoooray laaaa .. Happy jua dapat akhirinya tetapi ,,,, ada satu yg blum selesai . iaitu , MENCARI KERJA PART-TIME jeng jeng jeng !!!
kira maw pok d parkson tetapi ... McD telah berkenan di hatiku ~ woo , jadi crew McD .. ilikey ~
tetapi proses utk mencari part time punya la susah ... bukan senang taw . mula2 kami apply di Hotel Grand Borneo .. tetapi drg maw org yg keje penuh , jadi kami x dilayan... then parkson .. trlmpau byk prosedure .. pening kepala .. last2 aq nmpk McD .. apply la . hrp dpt panggilan ~ i wanna work as McD CREW !

2nd , maw jalan tp duit tiada ,, bulan ne trlmpau banyak aktiviti , huhuhuhu . duit pun kurang bulan ne :\ .... and all my adik2 got their result :D happy utk dorang bab dpt result yg gempak ,, but adik kesayangan aq ja aq blum taw ... c juju :( ... huhu ~ hrp dia pnya resut pn gempak .. ada A .. tiada D... doakannya . amin ~ klu ada gaji , belanja dorang mamam KFC ^_^ ... heee ,


AMIN . selamat malam to all readers ~