Waaaseh ! punya lama x ber-blog ~
i malas baaaa tu , heehehe
naaaa , niari crita ku ~ aq xda credit . . . xdpt sms my buah hati =P
now ~ let's review about yesterday niteeee
SeMaLam . . . . .
ARGH ! XDA ELEKTRIK ! DAMN
punya la sandisemalam , dari jam5-10 lebih xda elektrik
mati kepanasan !! mandi pun aq x senang ~
tidur x senang , makan x senang ~ suma la bha x senang ! bikin sakit hati ==
suda la aq ne takut gelap*kenyataan ne ~ jangan kaC ktawa , macam kmu x takut sesuatu jua*
lepas ja ada elektrik tu ~ bru senang hati aq ~
dapat jua men dota == ~ ergh !
ngam2 ber-sms ma syg-ku ~ credit habis == , damn laaaaa
uda pinjam ma DiGi pun , tp x sukup gia
aq ne 1 ari sms , mw beratus-ratus juaa , cerita kosong pun ada
bha , enuf crita semalam ~ skg crita pagi2 yg ~ errrr , x brp cerah XD
HaRi InI . . . .
yaaa , niari xda buat pa2 ya =)
cuma sit back and relax , sdgkan cuti mmg maw habis , keja umah maC lae berlambak ~ puii !
niari nanti jam 1 , p rumah farra bab Hanizah maw berjumpa ~ hrp ada la mknan utk aq~
hahaha ! mmg food dealer nee
and seterusnyaa , x taw pa crita ^^ sambung len kali !!! itu pun klu sa rajin =P
BYE ! =)
i malas baaaa tu , heehehe
naaaa , niari crita ku ~ aq xda credit . . . xdpt sms my buah hati =P
now ~ let's review about yesterday niteeee
SeMaLam . . . . .
ARGH ! XDA ELEKTRIK ! DAMN
punya la sandisemalam , dari jam5-10 lebih xda elektrik
mati kepanasan !! mandi pun aq x senang ~
tidur x senang , makan x senang ~ suma la bha x senang ! bikin sakit hati ==
suda la aq ne takut gelap*kenyataan ne ~ jangan kaC ktawa , macam kmu x takut sesuatu jua*
lepas ja ada elektrik tu ~ bru senang hati aq ~
dapat jua men dota == ~ ergh !
ngam2 ber-sms ma syg-ku ~ credit habis == , damn laaaaa
uda pinjam ma DiGi pun , tp x sukup gia
aq ne 1 ari sms , mw beratus-ratus juaa , cerita kosong pun ada
bha , enuf crita semalam ~ skg crita pagi2 yg ~ errrr , x brp cerah XD
HaRi InI . . . .
yaaa , niari xda buat pa2 ya =)
cuma sit back and relax , sdgkan cuti mmg maw habis , keja umah maC lae berlambak ~ puii !
niari nanti jam 1 , p rumah farra bab Hanizah maw berjumpa ~ hrp ada la mknan utk aq~
hahaha ! mmg food dealer nee
and seterusnyaa , x taw pa crita ^^ sambung len kali !!! itu pun klu sa rajin =P
BYE ! =)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.