BARU KU SEDARI !
bahawa ... semasa aq tengah kemas kini blog .. Blog aq bulan januari ni baru SATU yang kena post .. menakjubkan jua la bagi aq .. haha ! sedangkan hari2 lah aq menatap laptop ini .. rajin lagi kawan ku si EiyQa posting blog dia .. aq seja tergendala . tsk tsk tsk .... Namun aq akan cuba luangkan masa juga untuk blog aq ne .. cantik suda kena kemas kini ... :D aucaaak !
Keadaan aq sekarang seperti biasa sahaja .. belajar pun macam biasa .. CNY pun nak tiba dah ne .. mulai 31/1 kami akan bercuti .. tapi apalah maw di buat time cuti tu . paling2 tidur , bangun , mandi , makan pastu .... tidur balik .. klu maw berjalan , income kena ada sama teman2 yang free .. tapi majoriti banyak juga la yang akan jalan2 tu .. plan aq semasa cuti belum di tentukan juga .. mungkin aq akan siapkan kerja2 yang di bagi baru lah enjoy jalan2 sebentar .. Di sekolah ketika kami perhimpunan ustazah kami telah memberitahu ttg pjg tudung bagaimana and etc2 sejak dari tahun lalu lagi .. lepas CNY ni , tudung tu mesti ikut kriteria.. tidak jua aq maw ckp bukan2 tapi klu ada pelajar yang tidak selesa ka , x cukup duit lagi maw membeli tudung yang ikut kriteria tu .. xkan maw di paksa ... kadang2 skola kami ne .... strict juga ... sukan tahunan pun di tukar pada bulan JUN .. lama nya lagi tu .. kami yang SPM candidate pun rasa x senang bab maw dekat2 spm bru ada aktiviti yang melibatkan terbuangnya masa ..lepas tu , kementerian telah tetapkan 1Pelajar 1Sukan .. maksudnya , setiap seorang pelajar itu mempunyai 1 sukan untuk diikuti dalam sukan tahunan .. sumanya sukan BALAPAN SAHAJA ! lepas tu , sukan TARA akan diadakan selepas CNY .. agaknya sistematik ka ? humm , itu badan2 guru sahaja yang tahu .. harap tiadalah masalah sepanjang tahun ini .. lancar lah semuanya .. amin ..
cerita berakhir di sini .. kalau ada apa2 update akan di postingkan jua :D
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.