Thursday, January 27, 2011

RAJAWALI !

HAHA ! bertemakan title aq ni .. memang semangat RAJAWALI lah katakan .. ini sebenarnya rumah sukan aq di sekolah .. hoho , RAJAWALI mewakili rumah sukan warnaaaaa MERAH la ... aq berasa bersemangat yang teramat untuk sukan tahunan kerana tahun ini adalah tahun terakhir aq , jadi maw buatlah kenangan yang tidak akan terlupa :) ... Semasa kami ada perjumpaan rumah sukan , ramai juga lah ahli2 Rajawali :) .. AJK2 guru aq xberapa ingat , tetapi klu bagi pelajar , ada yg aq ingat bab kawan2 :D ..

AJK2 PELAJAR !

Pengerusi : Mohd Yassin
Pen. pengerusi : NurHalimah
Setiausaha : *lupa*
Pen. Setiausaha : Muji Debra-klu x silap-
Bendahari : Roland M.
Pen. Bendahari : Siti Farhani@Farra
Ajk form 1-4 tak ingat nama dorang .. so skip pegi form 5
AJK Form5 : Suziera@Bieyz

Haaaa , ini lah pelajar2 yang terpilih :D .. bagi Motto kami pulak , aq ada cadangkan idea .. iaitu ''Tahun ini Tahun kami , Rajawali beraksi lagi'' .. ok la ni tapi panjang , cikgu maw yang pendek .. hoho , selepas bincang punya bincang , suda dapat yang tetap punya iaitu ''Rajawali ! Rajawali ! Rajawali ! Bangkit LAGI !'' .. haha , boleh la ni , :D kami mahu bangkit dari kekalahan tahun lalu yang menewaskan kami iaitu Rumah KENYALANG .. LOL ! Yuran tahunan RM2 .. murah tu memang murah tapi kualiti makanan tu bah tidak sedap .. klu rm5 boleh2 lagi , ini rm2 aq rasa setakat nasi ma ikan goreng .. itu seja -__________-'' ... aq pun heran lah dgn budak2 kicik skg ..... HOHO ! selepas habis ber meeting la katakan ... skg bagi ikut acara2 ! Tahun ni aq mahu aktifffff .. aq telah mengikuti LOMPAT JAUH sama LARI 400M ... fuuuh , makin kurus lah aq ne yaaah :D ..








Buatlah kenangan terindah di saat-saat akhir ketika berada di tempat yang kau akan tinggalkan tidak lama lagi.... :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.