Saturday, February 12, 2011

Going out on a rainy day !

Today going out with a friend of mine .. and we barely going out a little late .. 12.00++ pm ..

Hujan pun turun dengan renyainya ... hoho .. memang bukan msa yang sesuai untuk berjalan .. adeyyh ~
namun kami tetap berjalan pegi CP tnpa kompromi - LOL - ... tapi perkara pertama kami buat adalah singgah/melawat PARKSON :) .. tujuannya ?? berjumpa dengan kawan2 lah ..

Smpai seja CP .. kami maw pegi POPULAR .. tukk tukkk naik tingkat 3 , terjumpa kawan lama .. si Along@Haya ... dia berjalan dua2an dgn kwnnya *perempuan* .. lepas tu .. abis dah ~ jalaan laa :P
lepas membeli barang di POPULAR , kami pergi lah tempat men game tu .. alaaaa ~ mcmla xtaw , yang dekat wayang tu . tingkat 5 .. mataii la bah kamu org2 KK ne tia taw .. hahhaaha XD joke seja :)
bah .. datang2 sana , buat apa lagi ? main game lah .. haha , paling2 sa seja yang men .. :)
tapi punya la lama maw tunggu itu org abis main .. mcm maw dekat 1 jam juga lahh .. macam tunggu giliran jumpa doktor di hospital owh .. sampaikan aq tersalah bercakap sama oraang .. BULI2 YAWWW ! aq ingatkan kawan aq di sebelah bab aq ternampak2 baju dia cerah .. sekali siook uda bercakap , toleh ke belakang ....

'' EEH ??! errrrr " tgk ke belakang orang itu " aik ! "

punyalaaah ! kalau perempuan ndakla kesah tapi ini lelaki . LELAKI ! malu sangat sangaaaaaat !
eish .. kenangan sangat PAHITS sekali .. aq xtaw mcm mana maw hadapi pegi CP lagi . takut terbuat benda yang sama ...... ok lah . biarkan benda yang lalu itu BERLALU ...
jadi kami xda maw di buat apa2 lagi di CP itu . jam pun maw dekat jam 5 sudah .. jadi kami maw baliklah .. kluar2 seja pintu , huuuujan masih .. ingatkan suda lah berhenti .. nasib juga kwnaq ini ada bwa payung . kami jalan berkepiiiit la pergi wawasan .. sebelum kami pergi terminal kami singgah la PARKSON balik .. haha , lepaskan rindu terakhir .. perkara yang lucu telah terjadi masa kami maw pergi terminal tu .. aq maw buka payung suda ini .. payung lipat kan . kasih turunkan seja tu batang dia . sekali aq buat g2 , terpatah bah tu payung . HAHAHAHA . banyak lagi org nampak tu dkt pintu wawasan hadap terminal tu . nasib dapat kac baik . kalau tidak , entahla apa maw jadi ..
aq hantar dulu kwnu barulah aq balik .. 

masa maw balik tu , ne driver bas ikut jalan baru yang di belakang Asia City tu . skali ada kereta Wira di sebelah kanan , tersimbah ba tu banjir masuk dalam bas .. jadi org yang duduk di bahagian kanan tu terMANDI lah ... punya la aq terkejut .. nasib tia terteriak . hahahaha XD sandi2 . kesian org yang kena tu .. macam2 betul2 bermandi-manda pulak dalam bus itu . hoho
sampai suda sulaman . aq baliklaa rumah , rindu juga mamaku sama aq :D .. aaw , syg jugak mam ..

jadi perkara besa aq di rumah , ber-on9 laaa ~ then update blog yang tengah aq ceritakan sekarang ini laaa .. sampai di sini sahaja cerita ku ini :) taaaaa 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.