Sunday, February 13, 2011

ilmu yang diberi oleh guru !

Entri aq kali ni tentang kelas tuition yang telah aq hadiri pada niari la .. 
Ewaaah ! semangat maw menimba ilmu suda ini . well besa laaa , last year kan :) haha
Tuition kami diajar oleh Cikgu Juniadi iaitu guru Fizik tetapi mengajar kami subjek ADDMATH .. cara cikgu ini mengajar memang berbeza dengan cikgu addmath kami yang asal .. haha , mesti la kan .. xkan semua guru guna method yang sama kan kan ? haha 





kami mula tuition tepat pukul 8 pagi . tapi aq terlambat keluar dari rumah . lepas tu singgah tempat Fatin lagi . naik bukit lagi ~ ada kawan sekelas kami , Kuci ( nama timangan ) maw tumpangkan , tapi kami bertiga ( oppps , lupa masukkan Masturah , heeee ) ragu2 maw naik bab takut tidak muat ( kereta VIVA , al-maklumla , kecik . :P ) jadi kami menolak dengan baik tawaran kuci . jadi kami mendaki laaaa bukit TOBOBON yang tinggi di atas ''KAYANGAN'' itu . Ngam2 kami sampai , mula sudah tuition . apa lagi duduk seja , tumpu pada papan putih terus .. xda excuseeee. ..

Kami belajar tahun lalu punya addmath ''FUNCTION" .. bagus jugak kan , review last year punya subjek ..
jadi di samping tengah belajar-belajar itu , kami berabis struggle maw buat tu soalan .. ada yang paham , ada yang sikit2 paham .. ada yang langsuuuung tidak paham ..
selama 4 jam memeningkan kepala , baliklaaaa . jam 12 yeeeeh !

tiba-tiba la pulak cuaca paaaaanas ! selalunya mendung / maw hujan .. tapi aq meramalkan petangnya tu memang akan hujan punya lah .. -________________-''
sampai sahaja dirumah makan berabis .. hari ahad , kantin manada maw bukak ! berabis menahan lapar ~


so this is for today :)
banyak lagi homework belum siap . sejarah sama math . EIISH !

CHAAW ! :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.