Saturday, February 19, 2011

tahun ke-5 . tingkatan 5 . tempat ke-5 !

ewah ewah !? segalanya 5 laaaaah ~ memang no. yang aq suka lah ... hoho .

maw taw kenapa entri ku kali ini ad akaitan dengan no. 5 ??
bah ! mari kita baca-baca yah :)


KEEP SCROLL DOWN :)
.
..
...
....
.....
....
...
..
.








okey !

pada niari iaitu hari sabtu bersamaan dengan 19 Februari 2011 .. adalah hari merentas desa bagi SMK Tobobon yer :P
pada awal pagi , kami berkumpul di tapak perhimpunan mengukit rumah sukan masing-masing dan aq mewakili rumah merah - RAJAWALI - ... mula-mula kena bagi taklimat itu ini .. bla..bla... and so on .. selepas itu kami mulakan dengan senaman renggangan otot atau lebih famous , senaman aerobiksss ! hahahaa .. sound funny jugak XD .. 


huuuu..haaa...huuuu...haaa....
gerak sana , gerak sini , depan belakang dan puuuusing......

siap sudah senaman .. semua bersemangat sudah !
jadi perlarian ( not PELARIAN ) akan bermula dari kategori perempuan A - form 4 above - baru kategori perempuan B . baru lelaki laaa .

semua cewek-cewek A ni punya la semangat maw berlari .. belum mula lari lagi sudah berpusu-pusu maw berdiri depan line . hahaha . semasa kami sudah berlepas tu . tu wistle blum lagi berkumandang .. dasar tia sabar punya cewek . hohohoho :D


aq pecut berabis sampai baaawah ! aq yang lead duluan itu ~ sekali aq makin slow , makin kena potong line . . uiish , buli tahan dorang ini yah .. 

berlari.............berjalan...............berlari.............berjalan............ 
sampai satu ketika maw lari naik bukit itu laaa paling sakits teramat ! .. masa tu baru lelaki A dan B turun ...
berlimpas-limpas laa .. suma lelaki yang maw lari ke arah aq tukar direction trus ... haha ... sepa men direct seja mmg aq keruyuk itu . buh , joking seja . :P

ok , dengan semangatnya aq lari naik bukit tu .. melepasi pagar sekolah . aq habiskan tenaga akhir aq . YAAAAAAAAAH !!!!!!! GO NADYA !!!!!!
akhirnya sampai juga aq ke counter penamat . and the result is ....





5TH PLACE !?!?!?!?!!?


seakan-akan aq indak percaya dengan apa yang aq dapat ... syukur alhamdulillah !
sepanjang tahun-tahun lalu , tidak pernah aq dapat tempat sebegini dalam acara merentas desa ..
rasa gembira la :D hehehe ... ngam-ngam juga tahun ke-5 , aq berada di tingkatan 5 dan aq mendapat no. 5 ..... tidakkah ajaibnya no. ini kepada aq .. ewah :D
dan dari sini la asal-usul entri aq kali ini yang berkaitan dengan 5 ...

then i skip la yah rumah apa yang menang . iaitu rumah hijau - MERAK - ..
tempat kedua merah - RAJAWALI -
ketiga biru - RAJA UDANG -
keempat kuning - KENYALANG -

dan ini seja :)




























eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh !?

belum habis lagi deh ceritanya .. maw sambung sedikit ~
tadi ketika merentas desa , aq balik-balik berlimpas sama si dia .. aq hanya mampu senyum PALSU  .. alaa . senyum nyindir itu ~


tapi terasa jua la bah aq kan ..dia bersama perempuan tu ... sengaja maw kasi JELES ! ptuih ..
masa perhimpunan ambik kehadiran kelas tu .. siuk sakan durang bercerita ..duduk rapat2  .... OMGOSH !  GEDIK tul dua2 ni ......
masa balik pun durang sama-sama ..... apa lagi time di bawah tu ... punyaaaa RAPAT gila la .... aq dari jauh nampak itu ...  
dengan emotion aq macam maw makan urang itu .. aq tengok dia sama perempuan tu ...
Anazi perasan aq tengok si dia . jadi dia tegur la .. si dia tengok aq .. aq menoleh depan dan teruskan berjaaaaalan seja ... AS IF I CARE


BUT I WAS SO STUPID LA , WHY SHOULD I CRY PULAK .. tidak guna , i hate being EMO PERSON  .. menitis airmata aq sambil berjalan dengan dua orang kawan ku ... 
mereka comfort me laaa ... aq menangis .. menangis .. baru aq berenti menangis .... menahan sebak di dada . LOL . ayat -_________-'' ... but when i stop cry , i say to myself '' BUDU jua aq maw nangis about them both ... astagaaa .. budu2 ... tia2 patut bah ! ''

pa ble buat cerita lama TUTUP KES ! sangat TUTUP ! i have my own life now with my SPECIAL PERSON yang A MILLION THOUSAND TIMES EVEN BETTER than THAT ******* GUY ... opppps .. censored word .... BUT YEAH ! he's even better than you ..... syukur jua i let you go .. coz u never appreciate me like he does .... 

okkk.... aq sampai rumah seperti biasa ...... rehat dan pergi rumah kawan berdancing . LOL

and truly .. i miss my DEAR Semson :D .. <3 how i love you ooh my dear ^_^

tutup cerita dah :) CHAW !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.